Οι επιδόσεις των ιστοσελίδων στην Ελλάδα
Με αφορμή δημοσίευμα στην εφημερίδα «TO
BHMA», σχετικά με τις επιδόσεις των ιστοσελίδων στην Ελλάδα,
υπενθυμίζουμε ότι από τις 2 Ιουνίου η AGB Nielsen / Nielsen Online έχει
προχωρήσει σε διαδικασίες εθελοντικής πιστοποίησης επισκεψιμότητας ιστοσελίδων,
με τη διεθνώς τυποποιημένη μεθοδολογία «page tagging».
Η υπηρεσία εκτός από την καταγραφή της επισκεψιμότητας ενός site με βάση τις
καθιερωμένες μεταβλητές “Page Impressions”, “Unique Browsers”, “Sessions” και
“Session duration”, δίνει την δυνατότητα χάρη σε μια πρωτοποριακή μεθοδολογία
και για την ανάλυση των ανωτέρω μεγεθών με βάση τα δημογραφικά, καταναλωτικά
κλπ. στοιχεία των χρηστών.
Ο Σπύρος Ζαβιτσάνος, Διευθύνων Σύμβουλος της AGB Nielsen Media Research,
αναφέρει για την νέα υπηρεσία: “Έχει παρατηρηθεί διεθνώς ότι η εισαγωγή
υπηρεσιών μέτρησης που μπορούν να αποτελέσουν το “κοινό νόμισμα” για την
αποτίμηση της απόδοσης ενός μέσου, λειτουργεί σαν καταλύτης για την ενίσχυση της
εμπιστοσύνης στην διαφημιστική χρήση του μέσου και την συνακόλουθη αύξηση της
αντίστοιχης διαφημιστικής δαπάνης. Προσδοκώ ότι η εισαγωγή της υπηρεσίας “Market
Intelligence” θα δώσει στο Internet την ώθηση που καιρό περιμένει για να
απορροφήσει τα ποσοστά διαφημιστικής δαπάνης που του αξίζουν”.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου