Τετάρτη 27 Ιανουαρίου 2016

ΕΜΠΡΟΣ ΛΟΙΠΟΝ ...ΤΙ ΚΑΘΕΣΤΕ;

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΙΕΡΕΑΣ... ΕΙΣ ΓΑΜΟΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ... ΥΠΑΡΧΕΙ ΥΠΟΨΗΦΙΑ ΠΑΠΑΔΙΑ ΗΔΗ

Λάβαμε το παρά κάτω e-mail και φυσικά δεν είναι πλάκα.Υπάρχει πρόβλημα στον κλήρο.΄Εχουμε κάνει παλαιά ρεπορτάζ Διαβάστε e-mail και θα καταλάβετε, Στην κορυφή του μηνύματος βρίσκεται το e-mail της υποψήφιας πρεσβυτέρας.

Cate Zi Cathrine_Zi@hotmail.com
Καλησπέρα Ονομάζομαι Κατερίνα και βρήκα τα email σας σε ένα άρθρο της σελίδας μονής Δαδιας από τον Ιούλιο του 2012 με θέμα το ότι οι υποψήφιοι ιερείς δύσκολα βρίσκουν υποψήφιες παπαδιές.
Εγω επιθυμώ να γινω πρεσβυτερα είμαι 28 χρονών ...μου είχε δοθεί η ευκαιρία σε ηλικία 14 ετών όμως όπως καταλαβενετε λόγω του νεαρού της ηλικίας μου δεν μπορούσα., από τότε δεν μου έχει ξαναδοθει : 
ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου